Reklamacje

X

X

Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby dostarczane produkty były najwyższej jakości. W przypadku, gdyby jednak Klient uznał, że produkt jest wadliwy lub nie spełnia jego oczekiwań, zachęcamy do złożenia reklamacji.



Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu internetowego lub bezpośrednio na adres e-mail: paer.poland@gmail.com.



W zgłoszeniu reklamacji należy podać imię i nazwisko Klienta, adres e-mail, numer zamówienia, nazwę i kod produktu, datę zakupu, opis wady produktu oraz wymagane sposoby rozwiązania problemu.



Sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.



W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient ma prawo do wymiany produktu na nowy lub do zwrotu pieniędzy.



                                                                     

Zwroty



Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.



Aby dokonać zwrotu, należy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu internetowego lub bezpośrednio na adres e-mail: paer.poland@gmail.com.



W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do zwrotu produktu w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu, na swój koszt, na adres [adres sklepu]. Zwracany produkt powinien być opatrzony wypełnionym formularzem zwrotu, który zostanie przesłany na adres e-mail podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.



Sklep internetowy zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.